Universitatea “Danubius” din Galaţi anunţă scoaterea la concurs a unui post de asistent director.
Condițiile de participare la concurs:
- studii superioare tehnice/economice/juridice, studiile în domeniul juridic constituie un avantaj;
 - vechime în muncă - 3 ani (minim);
 - disponibilitate, adaptabilitate, capacitate organizatorică și de lucru în echipă;
 - cunoștințe nivel avansat limba engleză scris/citit/vorbit;
 - cunoștințe de operare pe calculator: Sisteme de operare (operare Windows), Office (Word, Excel, Internet);
 
Calități și aptitudini:
- abilități de comunicare la nivel managerial;
 - atenție la detalii;
 - capacitate de documentare și planificare a activității;
 - capacitate de analiză și sinteză;
 - spirit de inițiativă, gândire logică, flexibilitate, fire energică, optimistă;
 - atitudine pro-activă, persoană riguroasă, cu spirit de observație;
 - abilități organizatorice și de auto-organizare, punctualitate, capacitatea de a respecta termene limită
 - rezistență la stres
 - adaptare rapidă la mediul de lucru
 - disponibilitate pentru muncă în echipă
 
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
- Redactează corespondența de protocol/oferte la standarde de calitate care să asigure imaginea pozitivă a departamentului și implicit a Universității Danubius.
 - Comunică eficient cu mediul extern, potențialii parteneri de afaceri și/sau cursanți.
 - Menține legătura cu participanții la cursuri și gestionează solicitările sau întrebările acestora.
 - Asigură organizarea spațiului necesar derulării activității de formare.
 - Organizează și actualizează agenda de desfășurare a ofertei de cursuri.
 - Centralizează procedurile departamentului și alte documente de interes general.
 - Urmărește modificările apărute în legislație privind autorizarea și organizarea de cursuri de formare continuă și asigură actualizările necesare în vederea derulării activității.
 - Analizează oportunitățile de lansare de noi cursuri pe piață.
 - Sesizează și propune corecții/metode de armonizare și simplificare a procedurilor de lucru.
 - Înlocuiește directorul (locțiitor) în ședințele de top management, atunci când acesta nu poate participa.
 
Actele necesare înscrierii la concurs:
- copie a actului de identitate;
 - curriculum vitae;
 - copii ale actelor de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, dacă e cazul);
 - copii ale diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări, calificări, etc;
 - copia carnetului de muncă, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
 - notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal semnată de candidat (click pentru descărcare);
 - Formular consimtamant_pastrare CV (click pentru descărcare);
 
CONCURSUL CONSTĂ ÎN: INTERVIU.
Dosarele de concurs se depun la Departamentul Resurse Umane, până la data de 15.03.2024, între orele 8.00- 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.
Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii “Danubius” din Galaţi: www.univ-danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 116
[DOCUMENTE UTILE]
Nota informare recrutare candidati
Formular consimtamant_pastrare CV candidati
                                                                            ROMÂNĂ                                            
                                                                ENGLISH VERSION                                                



			     
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                


