
În cadrul proiectului „Educație Incluzivă și Succes Academic – EISA” (cod SMIS 325392), a fost organizată o activitate culturală dedicată dezvoltării personale și educaționale a elevilor, constând în participarea la o reprezentație teatrală. Evenimentul a urmărit stimularea interesului pentru cultură, cultivarea spiritului critic și înțelegerea valorilor transmise prin intermediul artei dramatice.
Proiectul este finantat prin Programul Operational Educatie si Ocupare, in cadrul apelului Primul student din familie - Regiuni mai puțin dezvoltate, PEO/291/PEO_P6/OP4/ESO4.6/PEO_A40.
Prin contactul direct cu universul teatrului, elevii au avut prilejul de a-și consolida competențele de comunicare, empatie și reflecție, toate esențiale pentru o formare armonioasă. Activitatea se înscrie în demersurile proiectului EISA de a promova educația incluzivă, egalitatea de șanse și succesul academic prin experiențe de învățare nonformale și complementare procesului educațional.

                                                                            ROMÂNĂ                                            
                                                                ENGLISH VERSION                                                



			     
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                
                          
                


