fbpx
Anunt privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de asistent director

Anunt privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de asistent director

Universitatea Internațională Danubius anunţă scoaterea la concurs a unui post de asistent director.

 

Condițiile de participare la concurs:

  • studii superioare tehnice/economice/juridice/socio-umane;
  • vechime în muncă - minim 1 an;
  • disponibilitate, adaptabilitate, capacitate organizatorică și de lucru în echipă;
  • cunoștințe nivel avansat limba engleză scris/citit/vorbit;
  • cunoștințe de operare pe calculator: Sisteme de operare (operare Windows), Office (Word, Excel, PowerPoint, Internet);

 

Calități și aptitudini:

  • abilități de comunicare la nivel managerial;
  • atenție la detalii;
  • capacitate de documentare și planificare a activității;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • spirit de inițiativă, gândire logică, flexibilitate, fire energică, optimistă;
  • atitudine pro-activă, persoană riguroasă, cu spirit de observație;
  • abilități organizatorice și de auto-organizare, punctualitate, capacitatea de a respecta termene limită;
  • rezistență la stres;
  • adaptare rapidă la mediul de lucru;
  • disponibilitate pentru muncă în echipă.

 

ATRIBUȚII PRINCIPALE:

  • Redactează corespondența de protocol/oferte la standarde de calitate care să asigure imaginea pozitivă a departamentului și implicit a Universității Internaționale Danubius.
  • Comunică eficient cu mediul extern, potențialii parteneri de afaceri și/sau cursanți.
  • Menține legătura cu participanții la cursuri și gestionează solicitările sau întrebările acestora.
  • Asigură organizarea spațiului necesar derulării activității de formare.
  • Organizează și actualizează agenda de desfășurare a ofertei de cursuri.
  • Centralizează procedurile departamentului și alte documente de interes general.
  • Urmărește modificările apărute în legislație privind autorizarea și organizarea de cursuri de formare continuă și asigură actualizările necesare în vederea derulării activității.
  • Analizează oportunitățile de lansare de noi cursuri pe piață.
  • Sesizează și propune corecții/metode de armonizare și simplificare a procedurilor de lucru.
  • Înlocuiește directorul/coordonatorul (locțiitor) în ședințele de top management, atunci când aceștia nu pot participa.

 

Actele necesare  înscrierii la concurs:

  • copie a actului de identitate;
  • curriculum vitae;
  • copii ale actelor de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, dacă e cazul);
  • copii ale diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări, calificări etc;
  • copia carnetului de muncă sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  • notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal semnată de candidat;
  • formular consimțământ păstrare CV.

 

 

CONCURSUL CONSTĂ ÎN: PROBĂ PRACTICĂ ŞI INTERVIU.

Dosarele de concurs se depun la Departamentul  Resurse Umane, până la data de 12.05.2025, între orele 8.00-16.00, de luni până vineri, precum şi online la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..  

Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.

Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii Internaționale Danubius: www.univ-danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 260.


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.